lindilus.blogg.se

Allergisk mot renlighet?

Kategori: Livets lilla gång

Det kliar som en liten tomte över hela kroppen...för att jag har duschat. Hmmm...har jag blivit allergiskt mot att vara ren månne?? Hur som helst kan det vara för att torrheten är som en lite klaustrofobiskt kräfta på kroppen efter att ha badat och solat i 2 veckor. Man kan ju hoppas att problemen inte blir värre och jag får lukta fisk och möglig strumpa resten av livet. SVAMMEL!!!

*

Idag är det återgång till jobbet för min bäste herre och ångesten verkade iaf inte alltför stor...och det är ju superintressant för alla, men nämner det iaf. Det e ju iaf jag som bestämmer här lixom. Men hörni..nu ska jag iväg och tjäna kosingar och äntligen träffa finaste arbetarkamratisen Aurora. Kul jul i stugan....har en after eight-ask att slå in oxå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: