lindilus.blogg.se

Allmänt liv

Kategori: Livets lilla gång

Ahlgrens bilar är ett ultimat godis, särskilt de vita. Och apropå det så har jag och Rickard kommit på att muslimer eegentligen är en ihopsättning av nyttiga flingor och fiberfrön, som alltihop hålls samman med duken över huvvet. Är inte det en smart idé så säg!?!?

Igår va det pyrreträning = skoj i bananen då jag fick vara bakperson och därmed slapp handledsbrock av 3:e graden. Dock känner jag idag att jag inte har de rätta bakismusklerna... träningsvärken är stor!! I symbios med träningsvärken gjorde jobb denna förmiddag helt ultimat.

Noblesse - Spröda och tunna chokladbitar med inslag av krispigt bajs.
 
 
 
Kommentarer:

 Shit va smurfigt, smurfa vidare bara. Jag sitter o smurfar i mig smurf och kollar smurfvaka.. Måste bara gå å smurfa lite nu... Smurf along! 
Skrivet av Catty den 05 november, 2008 kl. 02:04 #
 

 vaaa dom vita bilarna e ju dom äckligaste :P 
Skrivet av helena den 05 november, 2008 kl. 18:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: