lindilus.blogg.se

Bearnaise-monstret

Kategori: Livets lilla gång

Jaha, då va man ensam igen tack vare fucking fotbollsmatch som e si och så viktigt och bla bla bla. Men det är ju iaf sista matchen i allsvenskan så hurra för det. Dessutom har jag ätit upp Rickards chips så jag är inte heller helt oskyldig. Wooopsi.. men det va faktiskt de nya chipsen med bearnaise-smak så jag va ju tvungen att smaka..halva påsen.

*

Hur som helst är det bara segsöndag och måndagsjobb kvar tills jag och min bäste herre beger oss till Thailand. 2 veckor lär ju räcka för att bli brun som en extramörk hundskit??!! Väskan står iaf packad och jag vet tillome vad passet ligger nånstans. Fett planerad är jag och bara därför ska jag fira med lite Girls Of The Playboy Mansion - marathon. Jippi!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: