lindilus.blogg.se

Ihoppackning påbörjad

Kategori: Livets lilla gång

My f-ing God va mycket skit jag samlat på mig....och mkt av skiten kan jag lixom inte slänga. Det går inte!!! Hittade massa gamla dagböcker där det t.ex. står att jag va värsta fanet av det där programmet Farmen och att jag va lite betuttad i min slöjdlärare när jag va liten. Hysteriskt roligt att läsa allt gammalt liv. Sen hittade jag sjukligt mkt vykort och brev från Stina...kniper till i hjärtat när jag tänker på hur dålig jag e på att höra av mig till henne. En jävligt fin gammal vän är vad det är. Dock va det inte lika fint när pappsen fick rusa hit och rädda mig från flertalet spindlar som bosatt sig under min säng. En av de små krälande krypen e nu tyvärr på andra sidan och de andra ligger i damsugaren. :D Hahahaha, hittade oxå en låda full med tändare och tändsticksaskar som jag samlat på. Den slängde jag....INTE!!! Hur ska detta gå??
 
 
Kommentarer:

åh, jag som gick o samlade olika tändsticksaskar till dig back in the days!
Skrivet av catrin den 29 november, 2009 kl. 13:35 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: