lindilus.blogg.se

Lonely

Kategori: Livets lilla gång

Känslan av ensamhet i livet är som allra störst efter 9 timmars söndag på pressbyrån....eller efter ett fredags stängningspass när man strosar hem i all ensamhet och ser alla piffade vänner som ska ut och partaja. Rickard sitter för tillfället och leker med sin laserpekare (skulle kunna misstolkas) och tittar på Hem till Midgård och icke att förglömma att nya Football manager 2010 är inköpt...vilket innebär mycket spelande i stugan. Själv sitter jag och tänker på hur mycket jag tycker om hockeypulver samtidigt som jag försöker ladda ner New Moon. Måste verkligen se den snarast...abstinensen är större än arean av mina lår och den är stor ska ni veta. Imorn ska jag bli nyttig igen så det blir väl en promenad eller 5 och kanske tillome en morot och liten vatten. Låter kul...



*

Saknar er barn!
 
 
 
Kommentarer:

du får alltid hänga me syrran om du vill.. puss! 
Skrivet av cattis den 24 november, 2009 kl. 23:09 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: