lindilus.blogg.se

Opium & diverse smärtor i hålan

Kategori: Livets lilla gång

Men alltså det här med att vara nyttig går ju riktigt bra förutom att jag e hungrig och sugen hela dagarna. Har gått i alla trappor (istället för att ta den rullande varianten) hela veckan och idag kom jag på att om jag gör benböj medans jag plockar upp frukten och small shops på morgonen blir det asbra smygträning. Avsaknaden av vänner som oxå älskar att trycka i sig fett kanske är bra för min kroppshydda?? Kan det va så att Caskinny har dåligt "ätar-inflytande" på mig? Nej nej du..snarare tvärt om! Jag älskar alla era flytningar flickor..både dom som kommer in och dom som åker ut. Blev det för mycket nu...?...eh ja, över till annat.

*

Känner en smärre smärta i höger halshåla och det är ju aldrig bra. Skulle inte förvåna mig om det är följden av min överkonsumtion av läkerol. Och för alla som undrar: Jo jag är gurglig i magen all the time so watch your nose!! Det gjorde dock inte mor och syster yster utan dom kom och hälsade på mig på jobbet idag. Jag blev mycket nöjd i plytet och så fick jag ju ge min thailand-present till Tin oxå. Rökelser med doft (?) av opium och en prydnadsuggla. Undrar vad som händer när man tänder igång opium-rökelsen. We can only wait and see...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: