lindilus.blogg.se

60-års pappajubileum

Kategori: Bedas

Hoho jaja, söndagens partaj med Bedas och engelsmännen från Bulge va minst sagt epic och aningens känslosamt. Råa kycklingbitar från grillen samverkade med halvdruckna burkar över hela Totte-hemmet. Nattis och jag bölade ikapp över Caskinnys avfärd och Froid...eeh ja...hon sov mest. Blev en hel del kakätning med Chad och en HEL DEL städning dagen efter. Särskilt i köket där det såg ut som att 5 fullvuxna strutsar hade dansat bugg i 5 timmar. Hur mycket Mr. Muscle jag än använde gick det inte att få bort de värsta fläckarna. Stackars Tottefar!!!! Hur som haver va det dags att ta farväl till slut och det va inte helt roligt i ögonvrån. Som tur va glömde Skinny sina ringar och örhängen som jag tänker ha i säkert förvar tills hon kommer tillbax till mig och hämtar dem. Ditt straff för att du lämnar mig idag. Runt halv 2 eller nåt lämnar mina allra allra bästaste vänner Svedala och försvinner från livet i 6 månader. Mindre kul....

*

Roligare är ju dock att min käre far e födslidagsbarn idag. 60 år (!!!!!) fyller han idag och det första jag gjorde när jag kom hem va såklart att lubba in i mitt rum och hämta paketet. Rickard och jag hade köpt en dvd-box med samlad historia från gamla Stockholm. Låter kanske inte askul, men det e min papis kind of style och det är ju hans dag så... Lite smått sugen på alla kakor och smörgåstårtor jag ska smälla i mig idag. Inte så bra för figuren kanske, men jag va ju ändå most fit och 9 out of 10 så jag klarar mig nog idag oxå. GRATTIS GRATTIS FINASTE FAR!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: