lindilus.blogg.se

Blivande bästa grannar??

Kategori: Livets lilla gång

Heeeeeeeeej finfolket!

Jag e lycklig som en liiiten liiten gråsparv idag. För Aurora kommer antagligen att få en lägenhet som ligger precis precis dit jag ska flytta och det är lixom samma datum och allt. Då kan ju vi åka till MAXI och storhandla tillsammans och bli såna där chica husmödrar som i Desperate Housewives...nja eller, ni förstår vad jag menar. Vi stod och skuttade som 2 nyfödda bambuskott i butiken idag, där det för övrigt va riktigt fint och trevligt när jag kom dit imorse. Bra jobbat Cross!! :D

*

Ikväll ska jag till de gamla barndomstrakterna i Bagarmossen och fira världens finaste (och kanske enda) Kvikmor. Ska ha min nya blåa klännning, som matchar oemotståndilgt bra till systemetpåsen. Så här ska det duschas och målas naglar...kanske till och med ska festa till det så pass att jag borstar håret oxå??? Det va ju ändå ett par veckor sen. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: