lindilus.blogg.se

Celebert besök bland goodie-bagsen

Kategori: Livets lilla gång

Träningsvärk i de övre lemmarna då jag och Buppis pumpade musklerna i deras "hemmagym" igår kväll. Kan konstatera att en hel del av min en gång så biffiga kropp har hamnat lite efter i utvecklingen och jag känner mig svag som en sparv. Efter träningen bastade vi...dock utan att slå varandra med björkris. Det tycker jag vi med glädje kan lämna över till vårt grannfolk.

*

Idag har det vart paketinslagning och "goodie-bags-fixning" hela dagen lång på jobbet. Med Chichi2 vid min sida klarar jag tillome av den starkaste urindoft från uteliggare utan den minstaste rynkan på näsryggen...eller? Och när Grevens ch. KULOR kommer infarande då är det fäääszt hela veckan!!! Till råga på all lyx och extravaganzzza stegade Björn Kjellman in och införskaffat en remsa om jag inte såg fel. Han är ju bara alltför vacker, mestadels för att han spelade Pelle Svanslös i den där uuhuunderbara julkalendern. They didn't name me Geeklord for nothin'!!!
 

Han som spelade Måns har oxå vart inne & handlat. Vilket jobb man har!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: