lindilus.blogg.se

Kaffe med köttbulle tack!

Kategori: Livets lilla gång

Jag hatar den där f****n från HK. Kunde inte låta bli att langa vissa kommentarer idag när hon står och försöker dumförklara mig och langa små comments när chefen går in på lagret. TRO FAAAN INTE ATT DU ÄR EN BÄTTRE MÄNNISKA ÄN MIG FÖR ATT DU HAR LITE "FINARE JOBB". Utan såna som mig finns inga jobb till dig, ingen som packar upp det skit du släpar med dig, ingen som städar och fixar så att du sen kan komma dit och klaga. Tycker synd om dig oxå för att du antagligen känner dig sjukt ful i min närhet då jag äger dig på allt ditt äckel!! Och Benny har sambo och barn så ge upp!!!! USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*

Dock blev det fint och luftigt i affären och en liten underbaring kom in idag och hade lite problem med svenska språket. Han ville ha: "- En kaffe med köttbulle.." Asså jag höll på att skratta på mig, men lyckades knipa igen det mesta garvet och istället bara se extremt lycklig ut över denna klockrena beställning. Undrar om det e nån som har lurat honom....nämen det va bara så underbart. :D Och appropå ingenting så kliar det på mina smalben. Kan jag ha fått Cassandra årliga skabb som har drabbat mig? Detta måste undersökas närmre...
 
 
Kommentarer:

jag kom på en sak. om du är astrevlig mot fittan. typ allt hon säger bara superler o ba.. JAAAA HAHAH... gör si o så.. MEN JAAAA, FAN VA BRAAA.. HAHAH =) fatta förvirrad hon skulle bli. hon njuter ju av att vara elak och om du blir glad över allt hon säger så misslyckas hon ju. HAHAHAHHAHA hahahahHAHAHAHHA..!! JAG SKA GÖRA SÅ NÄSTA GÅNG JAG SER HENNE! 
Skrivet av Catrin den 08 oktober, 2009 kl. 22:11 #
 

Jag lamnade skabbet i Svea med dig, loveeer <333333333333
Skrivet av cas den 09 oktober, 2009 kl. 14:30 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: