lindilus.blogg.se

Leopardmönstrad tändare

Kategori: Livets lilla gång

Tja!
Gårkvällen i Bagis bjöds på en hel del Elli, bajs och knaprig lasagne. PT hade en enorm inverkan på samtalets karaktär och chokladrosorna flödade. Mysigt att träffa de gamla rävarna och med en liten kines i bakluckan går det inte att få en bättre hemresa. Tack för skjutsen Helena! Fick en liten beklämmande känsla i hjärttrakten dock när Cassandras gamla leopardmönstrade tändare grävdes fram från ett hörn. Sniffa och klappa frågetecken...ja!!!

*

Idag har det vart en ovanligt trevlig dag. Först hjälpte jag Marcus och Homis med ett litet festfixar-.problem. Sen fortsatte jag och världens vackraste Ricky till IKEA och köpte mina favoritlampor, 2 svarta handdukar och grytunderlägg till mamma eftersom hon aldrig hittar några hemma. Nu e jag mätt i fejan av kinamaten jag tryckt i mig och top model är på TV...livet är vackert ibland!!
 
 
Kommentarer:

låt mig gissa?? var det skamsen kines??? 
Skrivet av Catrin den 19 oktober, 2009 kl. 15:07 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: