lindilus.blogg.se

Mr. Smörgåstårta och en påse cider

Kategori: Livets lilla gång

Jaha, nu har jag försökt ringa Cas på alla sätt jag kan komma på. Har tillome försökt sitta upp&ner på huvvet och ringa, men det hjälpte inte det heller. Börjar nu fundera på vad jag ska göra med min lördagskväll då min bäste herre jobbar och alla andra verkar ha gått upp i rök. Det blir väl jag, Mr. Smörgåstårta och min påse cider i alla stillhet. Slipper jag iaf känna mig tjockis och inte hitta kläder och behöver inte knata hela vägen till bussen i antarktis-vädret. Vi hörs när livet lever...hej!
 
Kommentarer:

fy fan vilket vidrigt vis mot min fina älsklings-sötaste finis.. blev helt knipig i hjärtat när jag läste om din påse cider o allt. USCH UUUUUSCH...! HJÄRTA KROSS BAM BAM! 
Skrivet av Catrin den 03 oktober, 2009 kl. 19:50 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: