lindilus.blogg.se

Gud finns inte, har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas!!!

Kategori: Livets lilla gång

Är nyss framliden...eh hemkommen menar jag...från jobbet och inväntar något att trycka ner i magtrakterna. Är hungrig som en sparv under parningstid. Avast!!!!

*

Spyhinken med lägenheten va idag äntligen kontaktbar och min bäste herre for över och kollade in placet. Det va underbarit har jag fått höra, men tydligen har det vart andra där och kollat redan. HUUUUR FAAAN KUNDE DOM KOMMA FRAM PÅ TELEFONJÄVELN???? Gud, vart är du i tider som dessa???? Blir för upprörd alltså...hoppas den jäveln klämmer kuken i ytterdörren!!
 
 
 
Kommentarer:


Tänk om Gud är en hon? Ingen kuk i dörren?
Skrivet av Sunny den 21 september, 2009 kl. 23:47 #
 

Men eftersom Gud inte finns alls så behöver jag inte oroa mig. Could'nt care less!!!
Skrivet av Linda den 22 september, 2009 kl. 00:09 #
 

kanske tjejen Gud-run har en strapon då som hon kan klämma i dörrn.. 
Skrivet av Catrin den 22 september, 2009 kl. 00:10 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: