lindilus.blogg.se

Pippi är stark, men Jesus har ju folket med sig!!!

Kategori: Bedas

Grattis till Froid (BedaBitchy) , som dock firades under gårdagens ädlare timmar. Jag får tydligen inte kalla den lilla "get-to-gethern" för en BRUNCHINNER så vi skippar väl det då. Men nån gång ska ni få se era små judisdjur. När Cas hade slängt på sig Jesus-utstyrseln och paraplyerna satt där dom skulle i babbet bladade vi iväg i Snufies överlastade minibil. Tur att inte farbror polisen kom och arresterade både oss och spindeln...måste vart Jesus som vakade över situationen. Pippi är ju stark, men Jesus har ju folket med sig. - Hur är det Jesus?? - Det är heligt!!

*

Efter ett antal guppande moments under täcket, en mansdoftande parfymdusch i ögat och en svängom med äppeldansen va det skönt att få Joshis små tassar uppkörda i rumpskåran då han lagt sig tillrätta på mina madrass-lår. Är lite öm i baken idag Joshi, men det va helt underbart ändå. Bättre än Skinnys katt med ägg på magen iaf. Mohahahaha!

*

Men back to business måste det ju alltid vara och klockan 2 svassade jag in på PB och mötte syster yster som troget stog och kämpade med sköna inandningar i påsen. Hela passet va hon med och gjorde nödvändigheter. Gick multivitamin-snabbt att jobba... - Jag hälsar inte på någon...jag pallar inte!!!
 
 
 
Kommentarer:


haha TÄNK på att ASET som VILL Lura i er ASET är "Pippi Långstrum" IT Hackern ÄR bara en IDF fd STASI ZIONIST hallick AFA WEGGIE som blev NPD Kristnad TIMBRO WEGGIE KRÄK så ÄKTA Kvinnliga Pippi ÄR Fortfarande MYCKET stark o LÅNGT Borta medan falske SkinHeadset ÄR sjuk i sit Aula Huuen den
Skrivet av Raoul PETE Joacim parfalk EldRödGul V Nejlika JEDI den 20 september, 2009 kl. 21:24 #
 

Kolla några meter åt höger....ser du??? Det är mitt careface och så lite bryr jag mig!!!
Skrivet av Linda den 20 september, 2009 kl. 21:41 #
 

Grattis igen syrr!! Du e poppis!! 
Skrivet av Catrin den 21 september, 2009 kl. 14:06 #
 

fin kväll älsker <3
Skrivet av casilurv den 21 september, 2009 kl. 14:08 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: