lindilus.blogg.se

Sektmöte i Thai-landet?

Kategori: Livets lilla gång

Idag har jag vart på Pressbyråns säljarmöte med AM och Benny. Eller vi kan kalla det för sektmöte...alltså ooooh gudars. Folk va uppklädda till tänderna och helt sjukt taggade över att sitta och höra HK-diktatorerna pracka på oss mer merförsäljning och annat crap. Massa gratis nyheter och mat va det iaf så jag överlevde mot alla odds. Dock e jag lite deppelidepp över resan till Thai-landet som jag och Ricky tänkte göra i höst. Verkar inte som om jag får ta ledigt i 2 veckor, Benny the boss sa iaf att jag inte skulle beställa. Men beställa måste jag ju lixom göra nu för att få den resan jag gluttat på och Ricky-Roo har redan fått sina semesterdatum satta. Knepigt det där med semester....synd bara att man inte kan välja när man vill ha den. =/



Me wanna go and watch them big turtles and noodles.
 
 
 
Kommentarer:

varför får du inte ledigt?? eller beror det på om jag kan jobba??? får du ledigt då??? 
Skrivet av Catrin den 08 september, 2009 kl. 23:12 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: