lindilus.blogg.se

Tack alla säljare!!!

Kategori: Livets lilla gång

Jag blev så sjukt irriterad imorse när jag loggade in på jobbdatorn och huvudkontoret hade lagt upp ett litet meddelande på förstasidan. Det stod typ: Succé för vår tidningskampanj med pressat pris. Vi har sålt över vårt satta rekord och blablabla. TACK ALLA KÖPMÄN - det är i er butik matchen finns!! Jovisst, men vem fan är det som får kånka och släpa på tidningshelveterna, packa upp, returnera och sälja dem till kunderna???? Det är säljarna...men de får inget tack what so ever. Vägra bara skriva typ "bra jobbat allihopa" eller nåt. Jag blir så jävla upprörd!!!!

*

För att lugna nerverna lite tittar jag i IKEA-katalogen och drömmer mig bort bland soffor och bordslampor. Finns så fina saker...hoppas vi kan åka och titta nån dag, bara på skoj lixom. Åh, jag älskar lampor...runda och fiiiina!
 
 
 
Kommentarer:

det är bara folk med pengar som räknas och vi säljare har bara pisslöner och därför är vi inget värda!!! 
Skrivet av Catrin den 24 september, 2009 kl. 01:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: