lindilus.blogg.se

Whats with the helmet head?

Kategori: Livets lilla gång

Mor och jag har idag vart och shopsi shopsit i Länna. Eko hade 75% på allt i hela butiken så vi passade på att raffsa åt oss diverse skit. Jag köpte 4 skålar, ett svart nagellack och fina partyservetter med fiskar på. :P Allt tillsammans kostade bara 21 kronor så jag kände att ett par skor gör ju ingen ledsen i ögat. Köpte ett par stövlar på skopunkten och när jag ändå var i farten kunde jag ju lika gärna köpa det satans horiga terminskortet. Det är ju så att man vill skada nån jävel så dyrt som det ska va att åka lite tunnelbana hit och dit. Spya på någons skrivbord!!!

-
Och varför kan ingen bara designa ett par hjälmar som för flickor, som inte får huvudet att se ut som en mongolid melon???? Det finns ju lixom helt respektabla och någorlunda tuffa hjälmar som killar kan sätta på sig utan att se ut som hej kom och hjälp mig.Inte konstigt att man inte vill ha hjälm på sig...kände bara att det behövde sägas. Men nog om det nu....finalen av SYTYCD ikväll om jag inte minns fel. Wopah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: