lindilus.blogg.se

Le mot världen....nej tack

Kategori: Livets lilla gång

Det kan inte bli så mkt mer deppat än vad det är här i min lilla soffa nu. Kom precis hem från en hemsk kväll på äckeljobbet. Det va bland annat en man som frågade om jag spelade fotboll med tanke på att jag hade så väldans kraftiga ben. Mmm, tack för den..den satt där den skulle i hjärtroten!! Vem har ens bett honom att häva ur sig en analys om tjockleken på mina ben??

Men det värsta av allt är ändå den här jävla vulkanfittan som gjort att Cas och Skinnys flyg blivit inställd. Jag som va så jävla redo och åka till Arlanda imorn och äntligen få se vackerheterna i all sin glans. Men nej nej, då ska nån jävla liten bergsjävel spruta spermaklet och aska över hela världen så att allas liv blir förstörda.

Om jag inte hade vart nyttig just nu så hade jag fan inte bangat på typ 3 kladdkakor, diverse choklad och chirre med dirre och bara skyffla in i käften. Men nu har ju jag tyvärr kraftiga lår och kraftiga jävla valkar överallt så det blir inget med den saken.

Le mot världen och världen ler mot dig...I helvete att den gör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: