lindilus.blogg.se

Penisägg till påsk

Kategori: Bedas

Gårdagens spark från en fittpundare är ingenting mot den träningsvärk som mördar varenda del av min inte allt för tränade kropp. Dock va det ytterst jätteroligt att igår, för första gången på nästan ett år, träna cheer. Stört att man saknat att ha massa människor som trampar runt på en och japp, jag har redan ett pretty fint blåmärke på låret. I LOVE IT!! Dock skulle ett par kilo eller 10 behöva försvinna från min kroppshydda känner jag.

Men hur som helst är det snart dags för Bedas lilla påskmiddag. Här ska målas ägg (penisägg) och diverse vackerheter. Får väl skicka en lite gul kycklinghälsning till mina fina småägg borta i Australien oxå. Räknar ner varenda liten dagis tills ni åter skådar Sveas vackra vyer.

Föresten....glad påsk till alla medmänniskor. (Förutom äckelpundarna på Mariatorget...jag hoppas att ni får en hemsk och traumatisk dag)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: