lindilus.blogg.se

Svullardag!!

Kategori: Bedas

WTF händer med snön i Sveas alla hörn. Blev så jävla deppad i ögat när jag vaknade och såg det äckliga äckliga skiten. Vad heter ni ens små flingor som fördärvar livet?

Hur som helst så får jag piffa upp humöret med minnet av helgens fina äggmålning tillsammans med Nattis, Jenniför och Frida med skalpen. Oh ja, lockarna satt som dom skulle på huvvet...eller? Bulgursallad och krämiga drinkar, som sätter sig fint både i munhålan och på kläderna. Myspys helt enkelt!

Och idag blir det mer mys hemma med the familia. Påskmiddag it is och jag ska svulla som en liten mus som hittar 5 ostar på en gång. Bara jag kan ta mig ner till bussen utan att den enorma träningsvärken (från fötterna, genom hela kroppen och upp till käkarna) mördar mig i trapphuset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: