lindilus.blogg.se

7,45 cm överläpp

Kategori: Livets lilla gång

Nu kanske ni undrar om jag hört talas om Grottbjörnens folk och Hästarnas dal?? Och då är svaret ja...JA. Högläsning med tillhörande effekter har förekommit i korridorer och liknande utrymmen.



Hur som helst är det ledig dag idag och då blir man såhär glad:



Så jävla snygg blir man bara om man anammar den exklusiva dieten bestående av choklad, Smirnoff Ice och diverse övningar på studsmatta. Dock ska jag ta mig en liten extra tur till gymmet nu för att säkerställa att min näsa bibehåller samma pompösa volym. Överläppen, på exakt 7,45 cm, är icke att förglömma...den ska få lyfta hantlar. Mums!!
 
 
Kommentarer:

jag älskar dom böckerna, har du dom? ge hit! 
Skrivet av catrin den 11 augusti, 2010 kl. 19:53 #

nåja, vad är väl en bal på slottet? 
Skrivet av catrin den 12 augusti, 2010 kl. 20:10 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: