lindilus.blogg.se

Fortune and fame

Kategori: Livets lilla gång

Men vilken trevlig överraskning att vakna upp i lagom tid till So you think you can dance och samtidigt se sin egen feja glutta fram från passagens hemsida som nån slags bloggreklam. I told you guys att jag skulle bli världskändis nu när jag sett en Skarsgårds-hunk och en Hollywood star. Kul kul.. för att gå vidare nu med min fortune and fame ska jag (efter Caszns önskemål) skriva en biografi om livet på Pressbyrån. Tänkte kalla den "I remsans våld" eller "Kvinnan under kepsen". Övriga namnförslag tas emot med största glädje och kanske bemöts med ett fläskflyg eller 5 kullerbyttor.



Men nog om er nu! Jag ska fortsätta glutta på SYTYCD och få hjärtknip och hemorrojder av att titta på lille vackra Kent.


 

Kvinnan under kepsen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: