lindilus.blogg.se

Minidisco på Tranan

Kategori: Naglar

Minidisco på Tranan, fjortisar i långa rader. Ja, jag vet att ni alla önskar att ni va där! Själv sitter jag och förtär en liten naturdiet-smoothie som ska föreställa min lunch. Man känner att det ligger nåt och skvalpar där nere i botten på magen, men det är inte riktigt samma sak som att vara mätt efter en mumsig tallrik med mat. Men tanken på magdräkt och kjol som sitter och trycker långt under midjan får det att verka lite lättare att vara nyttig för tillfället.
 



Ikväll är det träning numero dos och det är gymnastik och styrketräning som står på schemat. Jag har förberett mig mentalt och fysiskt genom att måla naglarna i hysteriska mönster. Det kommer bli så jävla lätt att fläskflyga runt i en flickis med pyntade korvfingrar...så måste det va.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: