lindilus.blogg.se

Spökskrivare...qué???

Kategori: Livets lilla gång

Jag och Ricky har precis gluttat färdigt på Ghost Writer och eh ja....jag fattade inte mycket om jag ska vara ärlig. Hela grejen va bara konstig. Ungefär lika konstig som min kropp känner sig just nu...som om en 120 kilos kattunge hade sprungit över mig minst 5 ggr. Nej usch.. trött som en vattenfylld stövel är jag oxå så nu ska jag dunka fejset i kudden och vakna upp med världens fetaste träningsvärk. Bara att le och se glad ut i längtan till tisdagens styrketräning och gymnastikpass. 
 
 
 
Kommentarer:

Åh, jag tyckte det var en sjukt bra film!
Skrivet av Golvad den 30 augusti, 2010 kl. 01:17 #
 

Lablutt... synd jag jobbar natt imrn annars hade jag gärna knådad ditt söta värkande fläsk lite.. =) hahah!! pöss sörr!! 
Skrivet av catrin den 30 augusti, 2010 kl. 02:35 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: