lindilus.blogg.se

Tack alla glömska, stressade och sura

Kategori: Livets lilla gång

Tjolahopp i stugorna!

Nu är jag precis hemkommen från le cinema...det va inte igår jag va där, men eftersom jag fått gratisbiljetter thanks to alla som glömt sina kort på mitt jobb (och jag är en god medborgare som skickar in dem) så gick jag, Buppis och Michelle och gluttade helt for free så att säga. Tack alla glömska och alla stressade & sura kunder! Jävla långa meningar här och var nu märker jag, men eftersom detta inte ska betygsättas så tänker jag göra flera. Jaaarå, kom och titta kom då!! Hur som helst kollade vi på Inception och den va ytterst spännande och ytterst förvirrande. Jag hade önskat att hans barn där i slutet hade vart mycket mycket sötare, men trots det så va det ju faktiskt en multi benne film.



Men nu är det dags att smälla pannbenet i kudden för imorn väntar 9 timmar på mitt underbara jobb. Cashing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: