lindilus.blogg.se

Värsta superstars:en på mitt jobb!!!

Kategori: Livets lilla gång

Håll hårt i hattjäveln nu..för idag va inga mindre än Kate Bosworth och Alexander Skarsgård inne och handlade AV MIG!!! Hihihihi..förvisso bakom stora solbrillor, men det va helt klart dom och Aurora och jag blev helt överglada....och jättesvettiga. Jag sålde honom biljetter medan Aurora stod och försökte se likgiltig och cool ut. Hahahaha, I love it!! Detta har gjort hela min dag...inte för att jag e något megafan, men ändå. Kul att dom är tillsammans oxå fast tidningarna skriver att dom gjort slut och allt va det va. Dessutom såg jag en jättesöt minispindel nere i tvättstugan precis så denna dag e en bra dag. 
 
Kommentarer:

STORT!
Skrivet av caszn kansccchhe den 20 augusti, 2010 kl. 15:49 #
 

avundsjuk? va inte alls, vad pratar du om egentligen ;)
Skrivet av Skinny den 21 augusti, 2010 kl. 01:58 #
 

Duv e schöööt!! 
Skrivet av catrin den 21 augusti, 2010 kl. 04:04 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: