lindilus.blogg.se

Bröd och vatten

Kategori: Livets lilla gång

Men shiet i Svea rike. Här försöker jag ta mig en fet sovmorgon ända tills jag måste såsa upp och dra till jobbet. Men icke! Då ska nån slags plogbil hålla på och köra fram och tillbaka i 7 timmar utanför mitt fönster. Det åker ju för frittan inga bilar där så låt mig vara!!! Morr..

Har knaprat i mig några skorpor och känner mig fortfarande morgonhungrig på t.ex. chips med dipp eller en pizza. Men 6 kg har jag iaf gått ner och då är det liksom bara 4 kg kvar till 10 kg och det hade ju varit rätt smuttprutt att lyckas med.

För övrigt är jag supersugen på att åka och köpa julklappar och skicka julkort. Alltså helt hysteriskt sugen..här har jag en megafin gran med en gullig röd matta under...men inte en endaste julklapp att lägga under den. Vad är det för slags jättekonstig uträkning? Får åtgärda det problemet imorn. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: