lindilus.blogg.se

Cp-lego

Kategori: Livets lilla gång

Nä fan va upprörd jag blir! Ser här att man kan köpa en "lego byggsats" föreställande ett värdetransportrån. Så då tycker man alltså att det är en ytterst bra idé att små barn ska sitta och leka värdetransportrån??? Det va tamejfan nåt av det dummaste någonsin.



För övrigt sitter jag och knaprar kycklinggryta med ris och dricker årets första julmust (light). En alldeles förträfflig kombination som får smaklökarna att dansa balett i käften. När jag har svalt ner allt tjaffs ska jag påbörja skrivande av julkorten, som är inköpta dagen till ära. Mamma har oxå vart här och lämnat av Icas julkalender, vilken jag absolut inte klarar mig utan en december som denna. Mindre mys är dock att den äckliga huvudvärken och äcklet i nacken fortfarande infinner sig. Jävla kisskotte!
 
 
 
Kommentarer:


Helt sjukt lego; hur kan de hitta på nåt sånt?
 Ha det gott!
Skrivet av Batboyslim den 07 december, 2010 kl. 14:40 #
 

nej, sorg i min borg.. I MIN BORG TA MIG FAN!! 
 Skrivet av catrin den 07 december, 2010 kl. 17:09 # 
 

Jag önskar mig en mortel! 
Skrivet av Tin den 07 december, 2010 kl. 18:42 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: