lindilus.blogg.se

God (choklad) jul!!!

Kategori: Livets lilla gång

Klockan 10 kunde jag inte hålla mig längre och sprang upp ur sängen, in i köket och körde in en kaka i käfta i vild fart. Sen gick jag över till chokladen från min kalender och avslutade med att provsmaka Marabous vintervita choklad som Rickard fick av mig i juleklapp. En riktig lyxfrulle med andra ord så nu är jag uppvärmd och redo för mer. Har fått fina morgonjulklappar av Aurora och Rickard...bland annat en superglad tröja, en parfym och en lökhackare. Hihihi... julafton är den mysigaste dagen på hela året.



Rickard sitter och laddar ner några filmer som mor och far ska få. Det är det enda som e kvar nu innan vi kan börna iväg hem till mor och far för den obligatoriska mandeln i gröten. GOD JUL på alla denna underbara dag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: