lindilus.blogg.se

Hej mitt vinterland

Kategori: Bedas

Nu är fina granen äntligen uppe och pyntad så fin så fin. Har gått och hängt upp massa kraffs i hela lägenheten så nu är mysfaktorn högre än ett 5-head med hårlossning.



Helgen har förflutit i en stor trött istapp. Lördagen spenderades på julmarknad i Tyresta by där laget sålde diverse kakor och fiskdammade med barnen. I don´t like kids säger jag bara. Fötterna dog minst 15 gånger, men den grillade korven var iaf god. Sen lyckades jag och Frida ta oss till lagkvällen i det typ finaste huset någonsin. Lite lek, pepp och stepp... sen var det knäckarn och tändaren som vandrade ut i natten för att joina Tottepartaj. Jag blev så totalt övertaggad att jag lagom till bussresan in mot stada somnade ihop totalt och begav mig hemåt igen. Somnade sönder på bussen, i duschen och slutligen in tha bed. Icke att förglömma med Fridas små vänner fasttryckta mellan boobsen.



Vi glömmer det och bjussar på en bild på min uuuuundersköna gran istället. Håll till godo:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: