lindilus.blogg.se

Helveteshål och panikfeber

Kategori: Livets lilla gång

Asså woooot!



Tandläkarbesöket va ju inte det roligaste jag vart med om. Känns mer som att man är hos nån jävla bilförsäljare som försöker kränga på en så mycket skit som möjligt. 2 pers måste dom tydligen vara för en kvarts undersökning. Ska det behövas? 640 spänn för att titta i min mun i en kvart..och dessutom hade jag ett hålhelvete som kommer att kosta 900 (!!!!!!!!!) spänn att laga. Det är ju nästan så att man skrattar lite smått och låtsas som om hon inte sa att jag behövde dra ut 2 visdomständer oxå. Nä, man får väl leva på skorpor och vatten nästa år då. Men det är ju tur att vi betalar massa skatt så att världen går runt som den ska...ELLER??



Åkte iaf och köpte klappar efter det och hör och häpna: Jag är färdig med alla pappas julklappar!! När händer det att man är färdig med honom först?? Känns riktigt bra och nu ligger alla klappar under granen och myser.



Efter klappköpet åkte jag hem och fick värsta panikfebern, frossa, ont i hela kroppen och sinnesjukt illamående. Yrade som en senildement panda och skickade fel i sms:en som skulle göra att jag fick vila från jobbet idag. Så jag fick åka till jobbet och öppna till Leffan. Tack till fina fina Aurora som tog resten av mitt pass. <3 Du ska få viol/lakritsfudge av mig bara för att du e så snäll. Nu har jag ingen feber iaf och har bara mest jävligt ont i huvudet. Så imorn ska jag nog kunna ta mig till work och sälja skiten ur lussebullarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: