lindilus.blogg.se

Sista gången

Kategori: Livets lilla gång

* Jag har sett Rickard sista gången...

* Jag har städat lägenheten sista gången...

* Jag har duschat sista gången...

* Jag ska piffa mig och åka iväg sista gången..

..sista gången för i år då alltså. 2010 har ju inte vart någe särskilt speciellt år så vi låter det nya komma och hoppas på nåt bra. Och så ska man väl skriva nåt nyårslöfte här då så jag får väl säga att jag vill gå ner 9 kg till detta år..då är min målvikt nådd. Men nog om sånt tjat nu..ska strax börna över till Cas och fira tillsammans med mina fina fina vänner. GOTT NYTT ÅR TILL ALLA, stora som små, illaluktande som rosendoftande, smala och fläbbiga...ja ni fattar. Vi hörs next year!!
 
 
Kommentarer:

Men lill-plippan!!! Du e ju superfin nu juh!! :S 
Skrivet av catrin den 31 december, 2010 kl. 20:09 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: