lindilus.blogg.se

Space cookies på G

Kategori: Livets lilla gång

Inte en enda jävla gång till idag tänker jag gå ner till Vivo för att köpa grejor till kakbaket. ICKE, jag vägrar! Havrekakor med apelsinchoklad ska det bli till helgens julmarknad där laget ska stå och sälja diverse hembakta space cookies. Vi befinner oss i Tyresta by lördag och söndag så skena dit och köp ett par bullar då vettja!



För övrigt så vann jag säljtävlingen på jobbet så jag fick ett presentkort på Åhléns. Då blev jag så nöjd i näbben att jag tryckte upp 2 läkerol i vardera armhåla. Åheeej!



Efter jobbet skuttade jag och syster och kollade på bio. Cornelis-filmen kollade vi på, då båda diggar honom ytterst mycket. Ytterst skum skådespelare, med norsk dialekt...men i det stora hela en trevlig film att insupa en torsdagseftermiddag. Är säker på att Tin ger en mer invecklad insyn och utsyn på filmens alla samhällskritiska nivåer om ni tar er en sväng in på hennes blogg. ---------->



Nu är det åter till köket och kakbrakelibaket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: