lindilus.blogg.se

Vart tog alla tåg vägen?

Kategori: Livets lilla gång

Ljusklara hägring, tippelitapp och tänd ett ljus!! Sitter och letar på alla kanaler jag har efter ett luciatåg att titta på, men NADA!! Vad händer med världen?? Själv har jag gjort det bästa av situationen och haft eget lussetåg för Rickard med lussebullar och kaffe. Supermysig frukost.. det första svulliga jag ätit på flera månader. Så nu e jag hög på livet. Mår nästan friskt idag oxå så det blir nog ett par lusselullar till i kakhålet innan dagen är slut. Nu ska jag fortsätta jakten på luciatåg..damn it!
 
 
 
 
Kommentarer:

tänk va fint o klä alla riktiga tåg me lussekronor, tomteluvor och stjärngossestrutar!! haha måste nästan tillverka ett sånt..!! =) 
Skrivet av syrrebyrr den 14 december, 2010 kl. 11:43 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: