lindilus.blogg.se

Bedas <3

Kategori: Bedas

Glad alla härtans till världen. Köp massa onödigt kraffs, kort och nallebjörnar och skit för det är vad den här dagen går ut på. Själv firar jag alltid med ett vaniljhjärta and thats it. =D Bjussar på lite myspysiga bilder från vardagsrummet som nästan är färdigpiffat.
Roligare är det alltid med Bedaskvällar. Och i fredags efter jobbet fick jag äntligen skåda mina vackra vackra vänner som jag (för att jag är jättedålig, jag vet!!) inte har sett på massor massor av lång tid. Popcorn, lite tårar på ballen och massive skrattanfall i hallen och lyckan är på topp. Jag har verkligen saknat er!! (Och tack Jennifer för att du räddade mig när jag var vilse i Brandbergen)

 
Oh no, popcornskålen är tom!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:

FIIIIIINA!
Skrivet av caskinny den 15 februari, 2010 kl. 02:12 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: