lindilus.blogg.se

Geeks are coming home!!!!!!

Kategori: Livets lilla gång

Med blommor och med blad har jag firat min mors födelsedag borta i det "lite finare Tyresö" idag. Hon fick en plattång av mig så att hon kan vara extra snyggo när hon och Kristina ska åka och kolla in Björn Skiffs (?) på fredag. Hahaha, kasta trosor upp på scen och vifta med de plattade lockarna. Nä kanske inte riktigt så vilt och frejdigt, men tårtan va ju god och förvirringen med blomsterbudet va pretty underhållande. :P Grattis finaste mor på födslidagen!!!!

*

För övrigt är jag lite smått tårögd i näsan då jag för en stund sen såg kommentaren från min smalaste vän på andra sidan jordklotet. Saknar er så mkt att troskanten skaver lite extra såhär i vinterkylan!

GEEKLORDS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: