lindilus.blogg.se

Nämen tjena fan!

Kategori: Bedas

aha, nu skulle man ju kunna tro att jag dött eller tappat tråden helt här. Och det har jag...eller? Fast egentligen har jag bara varit oerhört upptagen (jag e så viktig så viktig jaaaadå) med en mördarvecka på jobbet och med att fira min bäste herres 21-års dag på självaste semmeltisdagen. Stod i köket hela dagen och fixade och fejade som den där feta Muminmamman i randigt förkläde. Fast mitt förkläde är blått!


 

Stooooor semmeltårta med grön och vit hammarbygrädde
Ja, alla fattar nog

*

Idag börnade jag hem efter jobbet, tung i huvudet efter 3 öppningar i rad, och la mig direkt och snarkade hejvilt i ett par timmar innan jag åter gav mig ut i antarktis-kylan för att besöka Nattis på Srb-träningen. Gillar att jag mötte P-nilla i dörren på väg in i kära gamla Torvalla, och att ingen av oss "såg varandra". Väl på plats upptäckte jag till min glädje att även Jenniför, Emelie och Veronica släpat sina fossingar till den aktuella platsen för att skåda när Nattis tog hand om sina flickor med hjärnhand och en del hamstrar i fickorna. Vet inte om det var BH-knutarna eller doften av fotsvett som gjorde det, men jag har inte fnissat så mkt på länge. Kändes bra i båda ögonen och även lite i höger armhåla.

*

Resten av kvällen har bjudit på diverse inköp på MAXI och en del goa hundskitar. Ta ett foto rätt ner i påsen och lägga upp på RateMyPoo?? Kom igen alla mina vänner och rösta!!! =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: