lindilus.blogg.se

Romantik på hög nivå

Kategori: Livets lilla gång

Som sig bör har vi nu firat med att åka till IKEA och äta en så sjukt romantisk middag att vi höll på att ramla av stolarna. Det är ju alltid så det blir när man bjuder på tunnbrödsrulle med korv och potatismos... fint ska det va sa katten och hoppade jämfota ner i en ICA-kasse. Och apropå ICA så har jag åkt hela jävla Haninge runt i flera dagar och letat efter ett jävla vaniljhjärtan. Ja asså, jag åkte iaf till Maxi och Coop Forum och letade med växande hopplöshet i hjärtgropens alla innersta hörn. Pinigt, pinigt Gud, att du inte ens kan langa ett par små kakor för att fira kärlekens dag. Uuuuusch! Men jag ska inte bara klaga för jag har faktiskt fått en ask geléhjärtan av Stig och en awesome present på Rickard. (Blev väldigt överraskad må jag säga.) Jag fick en receptbok för Smoothies och en... KAVEL. Fniss, hittills har jag använt den runda trästaven som hushållspappret hänger på så det va en välbehövd presilent.


(bild på geeklords borta från passagen)
Vart faan är ni???
 
 
Kommentarer:

Hahaha..älskar att jag fick en present PÅ Rickard. Man kan ju undra hur och var den låg på honom. 
Skrivet av Linda herself den 14 februari, 2010 kl. 20:33 #
 

LINDYYY; vi har vaniljhjärtan på jobbet!!! inte världens bästa men vi har dom iallafall ^^
Skrivet av larreeeeeeew den 15 februari, 2010 kl. 19:11 #
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: