lindilus.blogg.se

Träna <3

Kategori: Livets lilla gång

Wihooo... nu har jag tränat 2 ggr sen jag köpte mitt Satskort. Det börjar ju bra iaf tänker ni då och pillar er i mungipan. Igår tränade jag med Tin i farsta och jag lovar att vi inte ens lämnade en liten lapp i skåp nummer 51 inne på damernas. Och idag va jag med Aurora, Jessie och Marcus här i Haninge och gnagde på maskinerna tills skinkorna svettades som en gnu under parningsmånaderna i Alaska. Ja, så mkt faktiskt!!

*

Efter träningen skaffade jag mig another vuxenpoäng då jag, till kassakillens stora sorg, fixade till mig ett poängkort på Vi. Mohahaha, han led nog värre än värst när jag krånglade loss, men det e jag värd för idag har jag vart duktig och sprungit efter en pundare som snodde plopp. Dock hann den jäveln igenom spärren med MIN choklad. Den jäveln har satt sin sista potatis kan jag lova... rör man min choklad så får man 5 varmar kanelbullar (direkt från plåten oh ja) rakt upp i pastejhålet. Tjohej va det går! Nu ska jag laga soppa....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: