lindilus.blogg.se

Vill ha Sessor och grodisar

Kategori: Livets lilla gång

Wiiiii... storstädning hela morgonen har det varit här i kolahålan och diverse rostade mackor och självklart lite chokladsås direkt från tuben. Det luktar fräscht vill jag lova!!! Nu sitter jag dock här ensam och vet inte riktigt vad jag ska fiffla med... jag vill kolla på Prinsessan och Grodan. Det verkar vara så söta figurer i den som man vill ha i en liten ask och ta upp och titta på när man e deppig. Typ så deppig man blir när man tänker på att det här är enda dagen jag är ledig i helgen. Aaah för så roligt ska jag ha det imorn och få åka till jobbet. Men hur som helst släpper vi det nu och så bjussar jag på lite ögonsnacks så länge. EN bild på nya färgen i vardagsrummet, en bild på min valnöt/marmela-macka och en gammal bild från studsmattan. Saknar att STUHUTSAHA!! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: