lindilus.blogg.se

Deppi deppi

Kategori: Livets lilla gång

Fan, jag känner mig ganska deppig och trött på livet just för tillfället. Kanske märks på den sjunkande entusiasmen för att blogga och för att göra något över huvud tagen really. Plus att min mobil e konstig så att jag inte kan se "alla" sms jag får. Jag tror jag måste börja träna något igen...klarar inte av att bara sitta och trycka som en överjäst gammal potatis. Kanske ska svänga förbi Nattis nån kväll bara för att få titta på folk som rör sig iaf. Att få se en Bedafeja skulle sitta jävligt bra i livet just nu. Och inte har jag några kläder att sätta på mig heller då allt ligger nedpackat och vi aldrig flyttar in och packar upp tygtrasorna. Nä usch... deppi deppi! Men nog om er nu...nu ska jag kolla på SYTYCD. 
 
 
 
Kommentarer:

vi kan väl börja träna nåt?!
Skrivet av catrin den 13 januari, 2010 kl. 22:33 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: