lindilus.blogg.se

Döende månne?

Kategori: Livets lilla gång

Wihooo...helgens work är över. Dock trodde jag att jag skulle få hjärtattack ett tag och la mig på golvet bakom kassan för att andas lugnt och stilla. Självklart blev jag snart störd mitt i behandlingen av en kund, men då hade de värst gått över. Jag har oxå så sjukt konstiga kramper till vänster om strupen. Det kan va nåt allvarligt känner jag, men att gå till doktorn är inte min grej. Inväntar förvärrande symptom och behandlar mig med diverse anala kurer sålänge. Läskigt värre... ungefär lika bananas som att morotstanten är övertygad om att jag är tjejen i pressbyrånreklamen på TV. XD
 
Kommentarer:

panikångest kanske? så får jag, strupen dras ihop och hjärtat slår, svetten kommer..... puss! 
Skrivet av syster den 03 januari, 2010 kl. 21:40 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: