lindilus.blogg.se

Kaffebjudning

Kategori: Livets lilla gång

Hör här nu alla stora och småbladiga basilikaplantor!! Idag har jag haft min allra första kaffebjudning och därmed även invigning av den nya kaffebryggaren. Mina päron, Stig, Jansson och Rickard va på plats för att insupa det överdrivet starka kaffet och mina microvarma pressbyrånbullar. På det stora hela tyckte jag det va mycket lyckat!! För övrigt har vi även piffat badrummet så att det är finare än 5 stora gäddor på en och samma krok. Fick nästan en tår i ögat när jag skådade mitt verk. Men nu ska vi tydligen titta på Fight Club.... igår va det Inglorious Bastards som gluttades in. Jag får aldrig välja film..fick jag välja skulle det bli Prinsessan och Grodan eller nån annan sån bildande och reflekterande filmkultursbit. Nämen hörni, no more snack about that nu. Ha en trevlig kväller!!
 
 
Kommentarer:

jaha... o jag då =( =( =(
Skrivet av catrin den 17 januari, 2010 kl. 13:14 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: