lindilus.blogg.se

Kissekatten...hallå?

Kategori: Livets lilla gång

Morgonstund alltså.. igår kom det in en tant (som jag hatar som faen by the who) och köpte en liten lott. Sen ändrade hon sig för att DET VA FÖR TRÅKIG FÄRG PÅ DEN!!! Morr och spott i hennes fejja. Jag tyckte såklart synd om den och köpte den själv.... och jag vann 20 kronor!!! Mihi, live is good!

Och denna morgon fortsatte finerierna med ett apvackert grattiskort som jag inte sett att vi haft förut. Jag skrattade som en liten liten miniatyrtomte i papper när jag såg denna bombastiska tant som satt sig på sin lilla kissemisse, Hahahahaha, det är så roligt!!!
 


Och idag har Froid finally återvänt till Sveas sköna ekonomi efter en tid i Thailandet och Australien. Fint att ha en av de saknade Bedas och den Smale tillbaka på hemmamark iaf. Saknar er massor!!

Men ikväll ska det fortsättas att fixas i det nu inte så jättemysiga vardagsrummet. Jansson kommer i sina hängslen och hjälper... självklart bjuds det på pressbyrånbullar. =D

Steg 1 i "The big transformation"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: