lindilus.blogg.se

Klistrigt och sött

Kategori: Livets lilla gång

And voilá.... här har vi mina små chokladkreationer. Dock utan grädden som jag snajdade till lite på sidan sådär, men chokladlöven och hjärtanen är på plats precis som lovat. Vårt nya TP-spel va inte lika vackert som min kaka, men iaf extraordinärt roligt....särskilt eftersom jag vann. Men nog med livets onyttigheter och slashasiga nöjen för imorn ska jag bli en hurtbulle och joina syster min till Sats för lite booty pump... eller bpdy pump som de tydligen kallas. Jag tror jag kan komma att kräkas och jag tror att jag kommer gilla det. Kräkas är kul!!
 

*

- "Vad balsamerades egyptens konung blablabla i för som är klistrigt och sött"?

-"Alger" (Wtf...sen när är alger klistrigt och sött.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: