lindilus.blogg.se

Sadfaced happyface

Kategori: Livets lilla gång

Jaadu, här va det bristfällig information om mitt hyperintressanta liv ser jag. Får väl göra ändring på det och meddela att jag idag har packat ihop alla grejor från mampapis hus i lådor, som nu står här i mitt ovanligt tomma rum. Måste erkänna att det känns lite sorgligt i högra ögonkanten att päronen ska sitta här i huset helt utan min ultimata underhållning. Kanske är därför som Ricky och jag är JÄTTEDÅLIGA och inte har flyttat in än. Men vi har iaf bytt toalett och oljat köksbordet.... ja fan, jag säger då det. Men till helgen hoppas jag kunna ta mitt förnuft i byxbenet och bära varenda lite pryl dit och köpa lite knäckebröd så att vi kan överleva. :D

*

Tänkte avsluta med att säga att jag saknar mina små frunds i Australien väldans mycket. Längtar massor till ni kommer hem...alternativt till att er pengaburk blir tom så att ni tvingas åka hem och leka med mig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: