lindilus.blogg.se

Toodles!

Kategori: Livets lilla gång

Men faaan va bloggen ska krångla då! När jag inte vart ypperst (ja det är ett ord, mitt alldeles egna) upptagen med att flytta in och bo i lägenheten så har passagen haft magbesvär eller dylika gaser. Men hur som helst är jag här nu och alla kan stilla sin panik och torka sina bamsetårar. Nu har vi bott här sen i fredags och jag har hunnit med ett par kakbak, diverse korv stroganoff, piroger och TP/poker-nights med Michelle och Rickard. Imorn är det dags för tvättstugan för första gången och för säkerhets skull har jag bjudit in mamma som mentalt stöd. Man vet aldrig vad som skulle kunna gå fel. Kanske skulle jag få blodsockerfall och tro att tvättmedlet är hockeypulver och snutta i mig hela paketet. Jättejobbigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: