lindilus.blogg.se

Jonglera med snor

Kategori: Livets lilla gång

Vem fan va det som sköt en gris och hade mopperace utanför mitt sovrumsfönster inatt??? Jag har nog aldrig vart så irriterad i hela mitt liv och det va ett mirakel att jag ens orkade bära min mindre lätta kroppshydda till jobbet i ottans allra tidigaste timme. Gör aldrig om det säger jag bara, och hör sen!!!



Nu har Rickard lärt sig nåt nytt, sitter han och mumlar om. Undrar va det kan vara... inte är det jonglera med 6 snorkråkor och 3 getter samtidigt iaf för då hade jag nog sett det i ena ögonvrån lite sådär. Men nu är det dags att äta nåt. Har man vart på gymmet ska man ta det väldigt försiktigt med att bli av med alldeles för mkt kalorier. Det gäller att fylla på...KONSTANT!!! XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: