lindilus.blogg.se

Milje-bad

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Hola nachos y tortillas... mmm comida muy rica! Eller va säger ni ute i de svenska sommarstugorna världen över?



Jag har i alla fall vart hos mina pärisar idag i Tyresö och sovit i soffan..hehe, det är nästan oundvikligt. Men hur som helst...med papi bakom årorna och jag och mami som hejarklack susade vi ut till badön för ett par dopp i det blå. Dock fick pappa ett långt fiskben in i foten och jag fick nåt konstigt bett under min egen fossing så att jag går som ett riktigt mongo. Men det va supermysigt och bada från ön även fast jag körde feghänget på pappa när jag började tänka på den äckliga monsterklumpen. Andra aktivities under dagen va att införskaffa diverse blommor till min balle. Så nu prunkar det hejvilt här ute och nöjdheten i min näbb är på topp. Det kan även bero på de fabulösa pannkakorna jag lyckats åstadkomma med bara fötterna och en skvätt olivsoppa. ??

Nej, nu ska jag planera morgondagens badpickning med Jenför och eventuellt den smale faaan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: