lindilus.blogg.se

Schneider-power

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Jag mår lite halvtaskigt i kistan, kanske en gammal alkis från 700-talet skulle säga, men jag nöjer mig med att meddela att jag mår väldigt konstigt i magen. Får hoppas att det bara är något slags abnormal bajsnödighet som är på intågande, men i såna fall har den hållit på att tåga i flera dagar nu. Sluta tack! Dessutom ser det ut att bli åska hörni... vilka iakttagelser man gör när man sitter såhär i all sin ensamhet och youtubar för fulla kastruller. Har hittat en av mina fina gamla godingar, Jamie Scott, och lyssnar och sjunger med så att grannarna snart lär kicka ut mig till Säffles bakgårdar. Dessutom hittade jag ett nytt medley med världens bästa Kurt Schneider och Sam Tsui med underbara fina rösten. Nu regnar det visst...Nattis, kom tillbaka med solen!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: